Szanowni Państwo,
Dziękujemy za wybór i zakup naszego produktu.
Oferujemy Państwu rozszerzoną gwarancję na zakupiony sprzęt. Albert Polska Spółka z o.o. rozszerza standardową gwarancję handlową na zakupiony przez Państwa produkt marki Sanity wraz z gwarancją door to door.
Warunki rozszerzonej Gwarancji DOOR TO DOOR
- Wypełnienie formularza na stronie www.sanity.pl/przedluz-gwarancje/ w terminie standardowej gwarancji (chyba że w instrukcji określono inaczej).
- Zapoznanie się z warunkami gwarancji.
Gwarancja door to door to przyjazny dla Klienta sposób reklamacji produktów marki Sanity. Klient zgłasza nam usterkę, pakuje sprzęt, my zamawiamy kuriera. Wadliwy sprzęt trafia do nas i po wymianie wraca do klienta. Koszty transportu związane z tą procedurą pokrywa wyłączny dystrybutor marki Sanity, firma Albert Polska Spółka z o.o.
Uzyskanie dodatkowej gwarancji na zakupiony przez Państwa produkt nie wiąże się z żadną dodatkową opłatą.
Rozszerzoną gwarancją door to door objęte są tylko produkty, posiadające w instrukcji obsługi na stronie „Gwarancja” informację o „Kodzie produktu” do wpisania w formularzu rozszerzonej gwarancji.