Szanowni Państwo,
Dziękujemy za wybór i zakup naszego produktu.
Oferujemy Państwu rozszerzoną gwarancję na zakupiony sprzęt. Albert Polska Spółka z o.o. rozszerza standardową gwarancję handlową na zakupiony przez Państwa produkt marki Sanity wraz z gwarancją door to door.
Warunki rozszerzonej Gwarancji DOOR TO DOOR
- Wypełnienie formularza na stronie www.sanity.pl/przedluz-gwarancje w terminie standardowej gwarancji (chyba że w instrukcji określono inaczej).
- Zapoznanie się z warunkami gwarancji.
Gwarancja door to door to przyjazny dla Klienta sposób reklamacji produktów marki Sanity. Klient zgłasza nam usterkę, pakuje sprzęt, my zamawiamy kuriera. Wadliwy sprzęt trafia do nas i po wymianie wraca do klienta. Koszty transportu związane z tą procedurą pokrywa wyłączny dystrybutor marki Sanity, firma Albert Polska Spółka z o.o.
Uzyskanie dodatkowej gwarancji na zakupiony przez Państwa produkt nie wiąże się z żadną dodatkową opłatą.
Rozszerzoną gwarancją door to door objęte są tylko produkty, posiadające w instrukcji obsługi na stronie „Gwarancja” informację o „Kodzie produktu” do wpisania w formularzu rozszerzonej gwarancji.
Po wypełnieniu i wysłaniu poprawnie formularza otrzymają Państwo dokument gwarancji. Prawidłowe wypełnienie formularza wymaga wyrażenia zgody na przesyłanie informacji marketingowych i handlowych od firmy Albert Polska Spółka z o.o.
Warunkiem skorzystania z gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu (paragon/faktura vat).
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych z innych przyczyn, niż tkwiących w sprzęcie, tj. uszkodzeń powstałych z powodu niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, samowolnego otwierania lub przeróbek urządzenia, zmian konstrukcyjnych i uszkodzeń mechanicznych. Nie obejmuje również zdarzeń losowych spowodowanych, np. pożarem, uderzeniem pioruna, zalaniem.
Okres wydłużonej gwarancji nie dotyczy akcesoriów np. mankietów do ciśnieniomierzy, baterii, pokrowców i innych.
Warunki niniejszej gwarancji dotyczą tylko zgłoszenia gwarancyjnego, dokonanego przez finalnego użytkownika – konsumenta (osobę fizyczną).
Dodatkowa informacja do warunków gwarancji:
Dla uzyskania dodatkowej gwarancji, konieczne jest wyrażenie zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych do celów marketingowych oraz otrzymywanie informacji handlowych na podany poniżej adres e‑mail i numer telefonu (kontakt telefoniczny, wiadomość SMS). Po poprawnym wypełnieniu i wysłaniu formularza otrzymają Państwo dokument gwarancji.
W dowolnej chwili mogą Państwo cofnąć każdą z udzielonych zgód, wysyłając stosowną informację pisemnie (na adres: ALBERT POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Dobczycach, ul. Obwodowa 4A, 32-410 Dobczyce) lub mailowo: (na adres e-mail: ado@albert.com.pl). Z chwilą cofnięcia którejkolwiek ze zgód, wskazanych poniżej, w okresie obowiązywania rozszerzonej i bezpłatnej gwarancji dodatkowej, utracą Państwo jednak wszelkie uprawnienia z tytułu udzielonej gwarancji (bez uszczerbku dla roszczeń zgłoszonych przed cofnięciem takiej zgody).